V Združenih civilnih inniciativah Spodnje Savinjske doline so ob potrditvi predloga zakona o poroštvu organizirali srečanje z občani Polzele in Braslovč. Razpravljali so o neprimernosti izbrane trase med Šentrupertom in Velenjem ter ugotavljali, da bitka še ni povsem izgubljena – pritožijo se lahko še na evropsko sodišče.
Z napovedano parlamentarno podporo poroštvenemu zakonu, ki vključuje tudi financiranje 3. razvojne osi, je Koroška zopet korak bližje na dolgi poti k uresničitvi projekta. V Savinjski dolini pa so nasprotniki bližje porazu pri prizadevanjih, da preprečijo gradnjo trase F2-2, to je od Šentruperta do Velenja.
Ko je vlada potrdila predlog zakona o poroštvu, so Korošci vzklikali od veselja, v Združenih civilnih iniciativah Spodnje Savinjske doline (ZCI) pa so krajane Polzele in Braslovč povabili na skupni pogovor. Govora je bilo predvsem o tem, da je izbrana trasa F2-2 neprimerna in škodljiva iz več vidikov, povrh vsega pa še trikrat dražja kot alternativa F6, to je od Arje vasi do Velenja. Poslanec Levice Željko Cigler je namreč ocenil, da bo izbrana trasa stala več kot milijardo in pol evrov, medtem ko bi za traso F6 odšteli le dobre pol milijarde evrov. Dr. Matej Ogrin je na primeru Idrije in Kamnika ocenil, da koroške občine vendarle niso tako zelo oddaljene od avtocestnega križa in da bi bila bolj primerna dobra cestna povezava z Mariborom. Nenazadnje je Ogrin dejal, da industrija v Šaleški dolini ni odvisna od dobre prometne povezave.
Občina Velenje pa je, medtem ko se zopet razpravlja o bolj primerni trasi, na spletni strani objavila kratko primerjavo obeh tras. »Uprava Mestne občine Velenje podpira traso F2-2 kot traso, ki optimalno rešuje prometno povezavo naše občine z osrednjo državno prometno povezavo, avtocesto A1. V luči zadnje mesece intenziviranih razprav o trasi F6 kot ustreznejši, cenejši ipd. povezavi z ostalo Slovenijo smo pripravili spodnjo grafiko, ki prikazuje prednosti trase F2-2 pred traso F6,« so zapisali. Trasa F6 pomeni za 13 kilometrov daljšo pot do Ljubljane, v času gradnje bi se pojavljali kilometrski zastoji, Velenje pa bi cesta razdelila na dva dela, še navaja velenjska občinska uprava.
V civilnih iniciativah v Savinjski dolini namreč že dolga leta trdijo, da je bila uredba o državnem prostorskem načrtu sprejeta protiustavno in nezakonito ter da bi realizacija gradnje pripeljala do rušenja mnogih zasebnih objektov. Pri tem, da bi dokazali svoj prav, so izčrpali že skoraj vse možnosti, med drugim tudi presojo uredbe na ustavnem sodišču, kjer pa nepravilnosti pri sprejemanju DPN-ja niso ugotovili. A nekaj možnosti za zmago Savinjčanov še vedno obstaja; v ZCI čakajo še na odločitve računskega sodišča in celjskega upravnega sodišča, na omenjenem skupnem pogovoru so kot eno izmed možnosti navedli tudi pritožbo na evropsko sodišče.