V Združenju turističnih agencij so prepričani, da so turistični boni slabo vplivali na domačo turistično panogo, predvsem z vidika agencijskih storitev. Menijo, da so se storitve na račun turističnih bonov izrazito podražile, in to vidijo kot nekaj slabega. Nasprotno pa nas usmerjajo tokovi zelene preobrazbe Slovenije, ki bi prav tako morala na področju turizma stremeti k zelenemu razvoju, saj bi le tako lahko omogočili njen trajnostni razvoj v smeri butičnega turizma, ki bi državljanom omogočila boljšo dostopnost do domačih turističnih točk, ki ne bi bile več masovno oblegane.
Epidemija koronavirusa je spremenila življenja ljudi in tudi naše navade. Nova realnost se je prav tako pokazala tudi v turizmu, kjer se je praktično čez noč prizemljilo ogromno letal. Prejšnje leto je bilo za nove generacije, ki so bili navajeni živeti z dobrino dolgih potovanj, velik šok, predvsem za tiste, ki so svoje življenje radi preživljali po svetu. Po drugi strani je bilo leto 2020 leto, ko se je spoznavalo domače lepote Slovenije, turistični boni pa so bili učinkovit ukrep, ki je obudil slovenski turizem. Nova realnost je postavila ponudnike storitev mednarodnih potovanj in uživalce teh v nezavidljiv položaj, a se je s pomočjo cepljenja in organizacije testiranj tudi ta trg začel ponovno odpirati.
Po poročanju Sursa smo v Sloveniji po desetih letih negativnega trenda pozitivno trgovinsko bilanco. Strokovnjaki so prepričani, da bo slednja postala ponovno negativna ob porastu turističnih storitev v tujino, saj agencije tržijo tuje trge. Mišo Mrvaljevič iz Združenja turističnih agencij je prepričan, da so zabeležili upad povpraševanja nad potovanji v tujino, sicer pa pozdravlja ukrep zelenih potrdil, ki se bo vzpostavil na ravni celotne EU. “To bi močno sprostilo tisti krč, v katerem so državljani EU sedaj. Število držav, ki izdajajo zeleni potni list, je sedem, kar je še vedno premalo. 27 držav se more uskladiti in ta postopek intenzivno poteka,” je pojasnil za 24ur.