Družba Lilihill namerava na celovškem letališču graditi gospodarski in konferenčni center s hotelom, povečali bodo tudi potniški in tovorni promet ter dodali preko tri tisoč parkirnih mest.
Novi večinski lastnik, družba Lilihill, na celovškem letališču načrtuje velike investicije in širitev letališča. V prihodnjih petih letih nameravajo zgraditi konferenčni in gospodarski center s hotelom ter povečati število potnikov in transport blaga. Po mnenju investitorjev bi celovško letališče tako postalo učinkovito regionalno letališče.
Na celovškem letališču so lansko leto z delno privatizacijo dodali tudi letalske linije in sicer tedensko povezavo z londonskim Gatwickom, ki jo nudi nizkocenovni letalski prevoznik Easyjet, in povezavo z Rotterdamom kar dvakrat na teden. Direktna povezava z britansko prestolnico pa se očitno že obrestuje, saj v regiji zabeležili 40-odstotno rast turistov iz Otoka. Poleg tega so na avstrijskem Koroškem zabeležili 6-odstotno porast turističnih nočitev v primerjavi s prejšnjim obdobjem, k temu je pripomoglo tudi več turistov iz Slovaške, Češke in Madžarske.
Bližina celovškega letališča je lahko ugodna tudi za prihod turistov na slovensko stran Koroške. Celovec je od slovenske strani Koroške oddaljen približno 70 kilometrov ali slabo uro vožnje z avtomobilom – nekoliko bolj oddaljen je od Radelj ob Dravi, Podvelke in Ribnice na Pohorju –, kar pomeni, da je letališče v Celovcu poleg mariborskega Letališča Edvarda Rusjana, priljubljenega predvsem za čarterske polete, za potovanje Korošcev veliko bolj ugodno kot pa ljubljansko Letališče Jožeta Pučnika.
V zadnjih 15 letih so na letni ravni zabeležili med 200 tisoč in 500 tisoč potnikov, kar je znatno manj kot denimo na ljubljanskem letališču, kjer je skupno število potnikov v letu 2015 znašalo približno 1,5 milijona. Še vedno pa ima celovško letališče za Korošce izjemen pomen. Iz Celovca lahko namreč štirikrat na dan potujemo na Dunaj, šestkrat na teden v Köln, dvakrat tedensko v Hamburg in enkrat tedensko v Berlin.