Minulo soboto, 6. junija, so v Bike Park Poseka na Ravnah na Koroškem organizirali tako imenovani »Dig day«, delovno akcijo, kjer so potekala obnovitvena dela na progi Šnel Pepi Flow. Akcije se je udeležilo 33 kolesarjev.
Bike Park Poseka je bil zgrajen v letu 2018. V obdobju dveh let, kolikor park deluje, je postal prepoznaven tako v domačem kraju kot tudi izven, predvsem zaradi organizacije številnih zanimivih prireditev, ki so pustile svoj pečat na Ravnah in okolici in se jih tako domačini kot gostje iz vseh koncev Slovenije in tujine, še danes radi udeležijo.
»V zadnjem času opažamo, da občutno narašča število kolesarjev v Bike Parku Poseka, narašča tudi povpraševanje, tako domačinov in gostov za različne kolesarske prireditve, posledično pa tudi narašča povpraševanje za počitnice v naši občini in okolici,« je povedal predstavnik Bike Parka Poseka Tim Kolar-Erat.
Za uspešno delovanje Bike Parka skrbimo zaposleni v javnem zavodu ZKŠTM Ravne na Koroškem, člani kolesarskega kluba Ravne na Koroškem kot tudi številni prostovoljci, predvsem lokalni kolesarji in simpatizerji gorskega kolesarstva v kraju in okolici. »Celotna ekipa združuje enako misleče ljudi na področju športne in turistične dejavnosti in promocije samega kolesarskega parka. Smo skupina mladih in mladih po srcu, ki se zavzema predvsem za oživitev in nadgradnjo razvoja kolesarskega turizma v kraju Ravne na Koroškem, posledično pa tudi v celotni regiji Koroška,« pojasnjuje Kolar-Erat.
Bike Park Poseka deluje z glavnim namenom pospeševanja razvoja kolesarskega in ostalega turizma v občini Ravne na Koroškem in okolici. Natančneje, želijo povečati prepoznavnost Bike Parka Poseka, občine Ravne in okolice, povečati turistični obisk v regiji, povezovati kolesarske in ostale ponudnike občine in regije ter razvijati in tržiti kolesarsko ponudbo.
Akcija Dig Day 2020
Minulo soboto, 6. junija, so v Bike Park Poseka organizirali tako imenovani »Dig day«, delovno akcijo, kjer so potekala obnovitvena dela na progi Šnel Pepi Flow. Akcije se je udeležilo 33 kolesarjev, večinoma lokalni »rajderji«, med katerimi je skoraj polovica predstavljala ravenski kolesarski podmladek.
Pobuda za delovno akcijo je prišla s strani lokalnih kolesarjev – Nejca Kotnika, Mateja Kodrina in Blaža Hölcla. »Dig day – delovni dan je bil v planu že nekaj časa, čakal se je samo še bager oz. gradbena mehanizacija. Potem, ko je bager teden dni pred dogodkom urejal grobo obliko traila, smo šli na delovni akciji še v detajle na roko. Prostovoljci so s seboj prinesli orodje, nekaj orodja je zagotovil tudi ZKTŠM. Dogodek smo popestrili z zaključnim piknikom ter s spominskim darilom za vse prostovoljce – Dig Day majico,« je še povedal Tim Kolar-Erat, ob tem pa se je vsem prostovoljcem, partnerjem in sponzorjem zahvalil za pomoč pri uspešni izvedbi delovne akcije.