Obnova dotrajane železniške postaje na Ravnah na Koroškem je zaključena. V sklopu obnove so odstranili dotrajano in uničeno stavbo postaje, namestili nove nadstreške, dodali javno razsvetljavo in drugo.
Železniška postaja na Ravnah na Koroškem bila izjemno dotrajana, že pred leti bi bila potrebna temeljite prenove. Slovenske železnice so jo leta 2014 označile kot dotrajano in neprimerno. Izpostavili so tudi, da je postajno poslopje predmet stalnega vandalizma, do postaje domala sredi mesta še vedno vodi makadamska pot, poleg tega pa ob njej ni parkirišča.
V sklopu obnove so odstranili dotrajano in uničeno stavbo postaje ter namestili nove nadstreške. Obnovili so peron in do tja zgradili dostopno pot, ki je bila makadamska. Dodali so tudi javno razsvetljavo in uredili tirne naprave. Vrednost del je bila po poročanju STA vredna skoraj 1,3 milijona evrov.
Ravenska postaja je torej dobila nov videz in boljšo funkcionalnost, a ob Koroški progi je še na desetine postaj, ki so v takšnem, mogoče celo še slabšem stanju. Poleg tega da so obnove potrebne praktično vse postaje na Koroškem, je ne bodo doživele, prav tako Slovenske železnice ne načrtujejo večjih obnov na sami progi, ki je stara, dotrajana, povprečna hitrost koroških vlakov pa je najnižja v državi.
Kot smo že poročali, so nam s Slovenskih železnic sporočili, da trenutni in predvideni potniški promet na tej železnici ne izpolnjuje kriterijev za izvedbo večjih investicij. Študijske osnove za nadgradnjo regionalnih prog v državi, ki zajemajo tudi nadgradnjo proge Maribor–Prevalje, kažejo na to, da koroška proga obnove ne bo doživela vsaj še 13 let.