S kolesom na vlak po Koroški progi

Siromašno koroško progo, ki iz leta v leto bolj propada, bodo letošnje poletje ponovno malenkost obogatili in jo naredili za turiste bolj privlačno. Med Mariborom in Prevaljami bodo vozili dodatni vlaki z večjo kapaciteto za prevoz koles.

Že lansko leto se je na pobudo RRA Koroška vzpostavila dodatna potniška povezava s tako imenovano Koroško progo in Pliberkom z garniturami za prevoz koles. Ker je kolesarski turizem vedno bolj privlačen, zanimive so koroške kolesarske poti, še bolj pa avstrijske, bo mogoče s kolesi na vlak tudi letos. Kot poroča STA, bodo garniture za prevoz koles po Koroški progi vozile od 23. junija do 1. septembra. Vlaki bodo vozili do Pliberka, naprej pa imajo kolesarji možnost prestopati na vlake avstrijskih zveznih železnic, ki vozijo po vsej Avstriji.

V zadnjem času se tudi na Koroškem razvija kolesarski turizem, poleg gorskega kolesarstva se investira tudi v kolesarske poti po dolinah. Lansko leto so v Slovenj Gradcu otvorili kolesarsko pot Štrekna, ki spada med infrastrukturno najbolj urejene kolesarske poti v Sloveniji. Poteka po nekdanji železniški trasi Otiški Vrh–Velenje, urejena pa je od Otiškega Vrha pa do Gornjega Doliča, kar znaša skupno 24 kilometrov. Dravska kolesarska pot, ki poteka od izvira Drave v Italiji prek Avstrije in skozi celotno Dravsko dolino vse do Ormoža, pa je označena kot ena izmed najlepših kolesarskih poti v Evropi.

Veliko je tudi gorskih kolesarskih poti, denimo pot okrog Uršlje gore, Pohorska kolesarska transverzala, gorske kolesarske poti po Dravski dolini in Sledi divjine po hribih nad Črno na Koroškem. Ena izmed posebnosti Koroške, privlačna tudi za mnogo domačih in tujih turistov, pa je Gorskokolesarski park Peca, ki poteka okrog 2125 metrov visoke Kordeževe glave, organiziran pa je tudi kolesarski potep po nekdanjem Rudniku Mežica, kjer se obiskovalci s kolesom podajo na pot po rovih rudnika svinca in cinka, kar je edinstveno doživetje za kolesarje.

NK