Nezgodnega zavarovanja otrok in šolske mladine so se v Zavarovalnici Sava letos lotili malce drugače

Nezgodnega zavarovanja otrok in šolske mladine so se v Zavarovalnici Sava letos lotili malce drugače – tako, da najmlajšim skupaj s podjetjem Jolly praznike naredijo bolj pisane. Skozi kampanjo so z izdelki Jolly nagradili 536 otrok in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije osrečili tudi otroke v stiski, katerih otroštvo ni vedno pisano in veselo. Od vsakega sklenjenega zavarovanja v sklopu kampanje je Zavarovalnica Sava del sredstev donirala v sklad Dedka Mraza, kamor je za prav tako vrednost v obliki svojih izdelkov doniral tudi Jolly.

 

»Praznični december je že skoraj pred vrati, zato bomo donacijo namenili socialno-humanitarnemu skladu Dedek Mraz,« sporoča Anja Vogrič iz ZPMS. »Sredstva bodo namenjena za izvedbo prireditev Obisk dedka Mraza, ki jih organizirajo naše članice, barvice Jolly pa bo dobri mož razdelil otrokom iz manj spodbudnih okolij.

Širšo javnost pa sta podjetji nagovarjali tudi z aktivacijo Vse barve odraščanja in tako spodbujali otroško kreativnost in domišljijo. V njej so s svojimi risbicami lahko sodelovali vsi otroci. Izmed najboljših deset po številu glasov je strokovna žirija, v kateri so sodelovali znana ilustratorka Hana Stupica, predstavnik podjetja Jolly Nejc Slokan in predstavnica Zavarovalnice Sava Petra Rostohar, izbrala najboljše tri. Vsem kreativnim nagrajencem iskreno čestitajo!