Epidemija koronavirusa je močno zaznamovala globalno gospodarstvo, prizadeta so številna podjetja in zaposleni. Kljub temu pa zgodb o uspehih ne manjka. Eno izmed teh piše ravensko podjetje Koroška perutnina Hermine Wech, kjer so v času epidemije uspeli povečati prodajo, ohraniti število zaposlenih in jih tudi primerno nagraditi. O poslovanju v času epidemije smo se pogovarjali z direktorjem Igorjem Odrom.
V času epidemije koronavirusa je gospodarstvo na veliki preizkušnji. Mnogo ljudi je ostalo brez službe, nemalo podjetnikov zapira vrata svojih podjetij. V množici zgodb s tragičnim epilogom pa najdemo tudi zgodbe o uspehu, ki so v teh negotovih časih še kako vzpodbudne. Eno izmed podjetij, ki je uspešno prebrodilo gospodarski in socialni šok, je ravensko podjetje Koroška perutnina Hermine Wech.
Hermine Wech je priljubljena restavracija in prodajalna perutninskega mesa, ki je na Koroškem prisotna že več kot poldrugo desetletje. Kljub temu, da so bili v času epidemije koronavirusa primorani zapreti restavraciji na Ravnah na Koroškem in v Slovenj Gradcu, so pri prodaji v prvih štirih mesecih tega leta, v primerjavi z enakim obdobjem lani, zvišali svoje prihodke, kar je za ta čas pravi poslovni fenomen. Dobro poslovanje v prvem delu leta pripisujejo kvalitetni ponudbi perutninskega mesa in korektnim odnosom s poslovnimi partnerji in kupci, pravi direktor Igor Oder.