Na Koroški progi dodatni vlaki

Koroška proga z bogatejšim in posodobljenim voznim redom; od Maribora do Pliberka čez teden dodatna redna linija, ob sobotah dodaten kolesarski vlak.

Slovenske železnice so sicer že v preteklosti uspešno ukinjale proge po Koroškem in načrt je bil, da ukinejo tudi povezavo med Prevaljami in Mariborom. Z okrnjenim tovornim prometom, vse redkejšimi potniškimi vlaki in brez večjih infrastrukturnih posodobitev v zadnjih desetletjih proga postaja iz leta v leto bolj ekonomsko neupravičena. Z dodatnim tedenskim vlakom in dodatnim sobotnim vlakom za prevoze koles pa bo v okviru čezmejnega projekta Trans-borders Koroška proga ponovno nekoliko zaživela.

»RRA Koroška je skupaj z osmimi drugimi institucijami iz Nemčije, Poljske, Češke, Avstrije in Slovenije uspela pridobiti sredstva Evropskega sklada za regionalni razvoj za izvajanje projekta TRANS-BORDERS. V treh letih sodelovanja se bodo aktivnosti izboljšanja javnega potniškega prometa osredotočale na skupne težave dveh robnih in obmejnih območij v srednji Evropi. Eno pilotno območje je tromeja med Nemčijo, Poljsko in Češko ter drugo območje med Koroško regijo v Sloveniji ter južnim delom avstrijske dežele Koroška.« Vir: RRA Koroška

Že lansko leto se je na pobudo RRA Koroška vzpostavila dodatna potniška povezava s tako imenovano Koroško progo in Pliberkom z garniturami za prevoz koles. Ker je kolesarski turizem vedno bolj privlačen, zanimive so koroške kolesarske poti, še bolj pa avstrijske, bo mogoče s kolesi na vlak tudi letos. Dodatne garniture za prevoz koles bodo po Koroški progi vozile od 23. junija do 1. septembra. Vlaki bodo vozili do Pliberka, naprej pa imajo kolesarji možnost prestopati na vlake avstrijskih zveznih železnic, ki vozijo po vsej Avstriji.

Poleg sobotnega kolesarskega vlaka bodo več vlakov med Prevaljami in Pliberkom vozilo tudi prek tedna. Dodali bodo še tretjo redno linijo, ki bo vsak dan potekala v obe smeri, kar je za Koroško velika pridobitev, saj veliko Korošcev službuje na avstrijskem Koroškem – na stotine samo v podjetju Mahle v Šmihelu, nemalo je tudi dijakov, ki obiskujejo srednje šole na avstrijskem Koroškem.

NK