Siromašno koroško progo, ki iz leta v leto bolj propada, skušata Direkcija RS za infrastrukturo in Slovenske železnice nekoliko obuditi iz propadajočega stanja. Garniture za prevoz koles so na koroško progo dodali že pred dvema letoma, letos pa bo tako imenovani »kolesarski vlak« vozil tudi ob nekaterih praznikih.
V letu 2017 se je na pobudo RRA Koroška vzpostavila dodatna potniška povezava s koroško železniško progo in Pliberkom z garniturami za prevoz koles. Ker je kolesarski turizem vedno bolj privlačen, zanimive so koroške kolesarske poti, še bolj pa avstrijske, bo mogoče s kolesi na vlak tudi letos. Z vlaki Slovenskih železnic se je možno pripeljati do Pliberka, naprej pa imajo kolesarji možnost prestopati na vlake avstrijskih zveznih železnic, ki vozijo po vsej Avstriji.
Garniture za prevoz koles v času kolesarske sezone sicer vozijo ob sobotah, Direkcija RS za infrastrukturo in Slovenske železnice pa z letošnjim letom uvajata dodatne vlake tudi ob praznikih. S kolesom na vlak bo na Koroškem možno tudi 1. in 2. maja, 25. junija in 15. avgusta.
Tako lokalne skupnosti ob koroški železniški progi kot država upajo, da bosta kolesarski turizem in koroška progra zaživela, ko bo urejena Dravska kolesarska proga. Projekt izgradnje kolesarske poti od meje z Avstrijo v Dravogradu do hrvaške meje na vzhodu Slovenije je v polnem teku – nekaj odsekov je že zgrajenih, a so med seboj še precej nepovezani. Direkcija za ceste je v lanskem letu za Dravsko kolesarsko pot namenila 1,2 milijona evrov, v letošnjem letu pa bodo po napovedih direkcije zneski še višji.
Slovenski del Dravske kolesarske poti se bo v Dravogradu povezoval z avstrijskim delom. Ta namreč velja za eno najlepših kolesarskih poti v Evropi, kolesarji imajo na voljo več kot 200 kilometrov urejene infrastrukture. Samo na tej trasi jim kolesarski turizem letno prinese preko 150 tisoč turističnih nočitev, enodnevnih gostov pa beležijo še mnogo več.