Toni Mulec: “To je to. Dakarja je konec. Uspešno sem prišel na cilj. Danes je za mano kratka, zgolj 60 km dolga hitrostna preizkušnja s skupinskim štartom. Petnajst najboljših iz zadnje skupine nas je štartalo skupaj s tovarniškimi motorji, kar je bilo prav posebno in zanimivo doživetje, še sploh za konec tekmovanja, saj sem imel možnost neposredne primerjave s tem, koliko boljši in hitrejši je lahko tovarniški motocikel na ravnih delih dirkaškega speciala.
Po približno 500 m tekmovanja smo se vsi tekmovalci na polno peljali proti sipini pri izsušenem jezeru. Tam me je zaradi velike luknje, ki je zaradi adrenalina in hitrosti nisem videl, že skoraj vrglo z motorja, ampak na srečo je bila moja trma večja, zato sem ostal na motorju in nadaljeval proti cilju.”
Prezadovoljni, a izmučeni Mulec je v cilju nadaljeval svoj opis današnjega dogajanja:
“Takoj za skorajšnjim padcem smo nato skoraj celo hitrostno preizkušnjo vozili po luknjastem predelu na posušenih jezerih. Zaradi velike gneče je nastal nevaren gost dim, ki je botroval zmanjšani vidljivosti in veliki možnosti za padec. Ampak kljub vsem razmeram sem brez večjih zapletov uspešno pripeljal v cilj.”
Toni Mulec, ki je z lanskoletnim motociklom in v privatnem moštvu tik pod vrhom mešal štrene najboljšim dirkačem in tovarniškim voznikom, je v ciljni areni letošnjega Dakarja strnil misli:
“Z rezultatom današnjega dne sem izjemno zadovoljen, še bolj zadovoljen pa sem z rezultatom v skupnem seštevku. Kljub nekaterim navigacijskim napakam, ki sem jih storil v minulih dneh, in kaznim, ki sem jih prejel, sem skupno gledano dosegel vrhunski rezultat. Rezultat je toliko boljši še zaradi tega, ker moramo vedeti, da letos od tovarniških tekmovalcev skoraj nihče ni odstopil, tako kot so odstopali v prejšnjih letih. To pomeni, da je že sicer letošnji rezultat v primerjavi z lanskim toliko boljši. Če pa zraven upoštevam še izjemno zahtevnost celotnega tekmovanja, sem z letošnjim Dakarjem še toliko bolj zadovoljen.
V dveh tednih dirkanja sem doživel praktično samo en malo večji padec na skalah, vse ostalo pa je šlo bolj kot ne po zastavljenem planu. Tudi motorja nisem nič poškodoval, tako da sem vesel tudi s tega vidika.”
Tudi po uspešno končanem rallyju Dakar pa je Toni Mulec z mislimi že v naslednjem letu:
“Že pogledujem na Dakar 2026. Vse je sicer skupaj pogojeno s financami, ki me kot posameznika dodatno omejujejo, da bi mi lahko uspel še boljši rezultat in da bi se morda nekoč kot prvi Slovenec zavihtel povsem na vrh in med najboljše dirkače sveta. No, po drugi strani pa moram iskreno reči, da mi vsa prejeta podpora navijačev in sponzorjev neprecenljivo veliko pomeni. To je tisto največje zadovoljstvo, zato se ob zaključku tekmovanja vsem še enkrat iskreno zahvaljujem. Vsem pokroviteljem, ki mi stojijo ob strani, verjamejo vame, me podpirajo že vrsto let in mi omogočajo, da na tekmovanjih predstavljam sebe in slovensko zastavo. Zelo vesel sem, da imam ob sebi pokrovitelje, ki me podpirajo že od prvega Dakarja, zato še enkrat izrekam posebno zahvalo, da lahko skupaj gradimo zgodbo in podpiramo drug drugega.” |