Dne 20. 12. 2023 je bila na portalu javnih naročil objavljena odločitev o oddaji javnega naročila v višini 199.999,48 evra z DDV za ponudnika Produkcija plus, storitveno podjetje d.o.o., s strani ministrstva, ki želi promovirati znak “Izbrana kakovost – Slovenija” za sektor mleka, mesa in sadja, pri čemer so bila merila za izbor najnižja ponudbena cena brez davka, naročilo pa je bilo oddano po postopku s pogajanji brez predhodne objave zaradi odsotnosti konkurence iz tehničnih razlogov.
Poslanka Alenka Helbl je na ministra za obrambo v funkciji ministra za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Marjana Šarca naslovila pisno poslansko vprašanje v zvezi z javnim naročilom za financiranje oddaje Masterchef Slovenija.
Celotno poslansko vprašanje objavljamo v nadaljevanju:
Spoštovani,
20. 12. 2023 je bila na portalu javnih naročil objavljena odločitev o oddaji javnega naročila (št. objave na portalu javnih naročil: JN008346/2023-L01)v višini 199.999,48 evra z DDV za ponudnika Produkcija plus, storitveno podjetje d.o.o.
Po objavljenih podatkih, je vaše ministrstvo oddalo javno naročilo, s katerim želite promovirati znak “Izbrana kakovost – Slovenija” za sektor mleka, mesa in sadja. Javno naročilo vključuje zakup oglasnega prostora, izvedbo kreativnih zapletov in ostale promocijske umestitve v oddaji Masterchef Slovenija, ki se bo predvajala na POP TV prihodnjo pomlad.
Iz odločitve o javnem naročilu je vidno, da je bilo merilo, ki ste ga uporabili, najnižja ponudbena cena brez davka. Produkcija plus, storitveno podjetje d.o.o. je predložila ponudbo v višini 199.999,48 evra z DDV. Javno naročilo je bilo oddano po postopku s pogajanji brez predhodne objave. Javnega naročila niste objavili, ker naj bi storitev lahko zagotovil samo določen gospodarski subjekt zaradi odsotnosti konkurence iz tehničnih razlogov.
V zvezi s tem javnim naročilom me zanima sledeče:
- Zakaj ste se odločili za oglaševanje ravno v tej oddaji (Masterchef Slovenija) in na tej televiziji (POP TV)?
- Kaj konkretno pomeni, da naročilo vključuje izvedbo kreativnih zapletov in ostale promocijske umestitve?
- Zakaj se niste odločili za predhodno objavo javnega naročila? Kako so potekala pogajanja s POP TV glede ponudbene cene?
- Kdo na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je bil odgovoren in je vodil izbrano naročilo in pogajanja?
- Koliko sredstev se letno namenja za promocijo znaka “Izbrana kakovost – Slovenija” za sektor mleka, mesa in sadja?
- Kakšen je učinek tovrstne promocije?