Spletna prodaja, najučinkovitejše cepivo proti krizi

Spletne trgovine so z razmahom epidemije skokovito pridobile na pomenu. Pokazalo se je namreč, da številnim trgovcem predstavljajo rešilno bilko, prek katere še vedno ustvarjajo prihodke. V Skupini stroka.si z učinkovito platformo že sedmo leto nudijo kvalitetne, zmogljive in ugodne rešitve spletnih trgovin.

Kako pomemben je ta del prodaje, je postalo jasno že ob začetku prvega vala epidemije, ko je večina domačih ponudnikov ugotovila, da je njihova prodajna infrastruktura preobremenjena. »Naročila v tem trenutku niso več možna,« je bilo pogosto obvestilo, na katerega smo potrošniki naleteli, ko smo želeli opraviti nakup.

Spletne trgovine v varnem, zmogljivem in stabilnem okolju

»Nič manj stresno ni bilo v podjetjih, ki spletnim prodajalnam nudimo podporo. Tudi v našem. S kolegi smo se ves čas trudili, da smo strankam kljub strašanskemu navalu kupcev zagotavljali varno in dovolj zmogljivo spletno poslovanjeopisujejo v radeljski Skupini stroka.si. Za stabilno delovanje je v prvi vrsti zaslužna njihova platforma, urejeno in optimizirano strežniško okolje ter dosleden in profesionalen pristop pri reševanju problemov in implementaciji rešitve.»A naj bo rešitev še tako dobra, vseeno so se na koncu ponekod pokazala ozka grla. Pa ne zato, ker spletna trgovina ne bi bila dosegljiva ali bi delovala počasi. Ne, na koncu je brez sape ostal človeški dejavnik; prodajalci preprosto niso več zmogli pakirati in iz dobavljati izdelkov, zato smo bili pri nekaterih prisiljeni onemogočati nakupe izven določenih terminovše pojasnjujejo.

Ključni izzivi pri izdelavi spletne trgovine

Pravilna izbira platforme oziroma sistema za upravljanje trgovin je ključna za uspešen posel. Platforma mora zagotavljati varno in stabilno okolje, ki je hkrati dovolj enostavno za uporabo in administracijo. »To so pri vzpostavitvi ključna vprašanja, na katera si moramo odgovoriti in jih pri izbiri upoštevati. Pri implementaciji takih rešitev zato po tihem sledimo pravilu: Če se bo administrator spopadal s težavami pri upravljanju spletne trgovine, potem zagotovo ne bo veliko prodal menijo v Skupini stroka.si.

Naslednja, nič manj pomembna vprašanja, ki si jih moramo zastaviti, pa se tičejo prihodnosti.

  • Kaj se bo zgodilo, zlasti ob trendih, ki jih spremljamo, ko se boste kot podjetje širili in bo vaš posel na spletu rasel?
  • Bo vaša platforma še vedno dovolj zmogljiva?
  • Bo stabilna?
  • Bo omogočala dodajanje novih kategorij in izdelkov?
  • Kartično poslovanje?
  • Kaj pa razširitve?
  • Večjezičnost?
  • Optimizacija?

Na trgu je zlasti v času, ko so e-trgovine v porastu, ogromno ponudnikov, ki omogočajo hitro vzpostavitev trgovine za nekaj evrov mesečno ali pa »hitro nadgradnjo« spletne strani v trgovino. Pomembno je, da si podjetja lahko pri izbiri ponudnika na zgornja vprašanja odgovorijo pritrdilno. »Brezštevilne izkušnje, ki smo si jih pridobili v Skupini stroka.si, kjer že 7. leto uporabljamo platformo NopCommerce v okolju .Net, nam omogočajo, da lahko podjetjem uspešno pomagamo pri izpolnjevanju njihovih ciljev. Zavedamo se tudi, da je potrebno, ko se posel razširi in je nujno stvari nadgraditi, zadeve pogosto postaviti na novo in sicer na profesionalni platformi za e-prodajoso povedali v radeljski Skupini stroka.si.