Po hudih poplavah omrežje A1 nemoteno deluje v polnem obsegu tudi na najbolj prizadetih območjih

Po hudih poplavah omrežje A1 nemoteno deluje v polnem obsegu tudi na najbolj prizadetih območjih. Zaradi poplavljene tehnične opreme, izpada elektrike in pretrganih optičnih povezav so bili mnogi kraji tudi komunikacijsko odrezani od sveta. Ker pa so telekomunikacijske povezave ključne za občutek varnosti, pomoč in hitro sanacijo škode, smo ob pomoči vojske, civilne zaščite, sestrske družbe A1 Hrvaška in konkurenčnih podjetij uspeli v nekaj dneh vzpostaviti normalno stanje in delovanje mobilnega omrežja, v večini primerov pa tudi fiksnega omrežja. Naše tehnične ekipe so na terenu, kjer osebno pomagajo uporabnikom, ki so jim poplave uničile tehnično opremo za dostop do interneta in televizije. Uporabniki, ki še imajo težave, se naj zglasijo na najbližjem prodajnem mestu A1 ali pa se obrnejo na naš oddelek za podporo uporabnikom. Naši svetovalci so na voljo na telefonski številki 040 40 40 40.

V zadnjem mesecu močnih padavin in še posebej v času poplav smo zaznali močno povečano uporabo interneta. V primerjavi z lanskim letom je internetni promet v našem mobilnem omrežju v avgustu narastel kar za 56%. Ob tem, da se skozi naše omrežje preteče že skoraj polovica celotnega slovenskega internetnega prometa mobilnih omrežij, smo se odločili, da dodatno povečamo zmogljivosti na najbolj ogroženih območjih. Prav tako bomo do konca leta s 5G dodatno nadgradili naše omrežje, da bo ta tehnologija dostopna že 80% prebivalcev. A1 omrežje je že sedaj z 76% pokritostjo največje slovensko 5G omrežje.

Zaradi povečane uporabe interneta in številnih pobud reševalcev in gasilcev, ki hiter in zanesljiv internet potrebujejo za učinkovito posredovanje, in za boljše sodelovanje prostovoljcev, ki pomagajo pri sanaciji škode, smo se odločili, da za obdobje enega meseca, torej vključno do 11. septembra, odpremo naše omrežje in tako omogočimo brezplačno neomejeno uporabo mobilnega prenosa podatkov vsem zasebnim naročnikom A1 pogovornih paketov z najbolj prizadetih območjih.

Vse naročnike smo o samodejnem vklopu ugodnosti tudi obvestili. Uporabniki, ki niso bili vključeni v to ugodnost in menijo, da so do nje upravičeni, naj nam to sporočijo in ugodnost jim bomo omogočili naknadno.

A1 Slovenija, d. d.