Koroške ceste lansko leto vzele pet življenj

Policijska uprava Celje sporoča, da je minulo leto življenje na koroških cestah izgubilo pet udeležencev prometu. Medtem na Agenciji za varnost prometa ugotavljajo, da se prometna varnost v Sloveniji izboljšuje.

Prometna varnost na slovenskih cestah se počasi izboljšuje, ugotavljajo na Agenciji za varnost prometa; v letu 2017 je v prometnih nesrečah na slovenskih cestah umrlo 106 ljudi, kar je 24 smrtnih žrtev manj kot v letu 2016. Kot poroča STA, je direktor Agencije za varnost prometa Igor Velov na novinarski konferenci dejal, da so najbolj smrtonosni spomladanski meseci. Od marca do maja je na slovenskih cestah življenje izgubilo kar 40 udeležencev prometa.

Na Koroškem število smrtnih žrtev ostaja enako kot leto prej

»V letu 2017 smo na celotnem območju Policijske uprave Celje beležili 18 smrtnih žrtev prometnih nesreč, od tega 5 na Koroškem. V letu 2016 je bilo 22 smrtnih žrtev, od tega 5 na Koroškem. V letu 2015 je bilo na območju PU Celje 21 smrtnih prometnih nesreč, na Koroškem 4. V letu 2014  smo na območju PU Celje obravnavali 15 smrtnih prometnih nesreč, od tega 3 na Koroškem. V letu 2013 je na cestah PU Celje v 22 prometnih nesrečah umrlo 23 ljudi, od tega 5 na Koroškem,« odgovarja predstavnica za odnose z javnostmi PU Celje Milena Trbulin.

Kot vidimo, na Koroškem številke niso ekstremno visoke, se pa stanje skozi leta ne izboljšuje tako kot na državni ravni. S PU Celje sporočajo, da so »najpogostejši vzroki smrtnih prometnih nesreč neprilagojena hitrost, nepravilna stran oziroma smer vožnje ter neupoštevanje pravil o prednosti. Sekundarni vzrok je tudi alkohol.«

Pozanimali smo se tudi, koliko je bilo prometnih nesreč na 46 kilometrov dolgemu avtocestnemu odseku, ki spada pod PU Celje. »V  zadnjih štirih letih smo na avtocesti obravnavali sedem smrtnih prometnih nesreč. Lani dve, predlani eno, v letu 2015 štiri in v letu 2014 dve,« odgovarja Milena Trbulin. Za primerjavo: regionalne koroške ceste pa so v zadnjih štirih letih vzele kar 17 življenj. Glede na to, da je ta odsek glavna povezava med dvema največjima slovenskima mestoma in da je štajerska avtocesta izrazito tranzitna, lahko še enkrat potrdimo dejstvo, da lahko avtocesta, ki jo Korošci že dolgo čakamo, ne le skrajša potovalne čase in izboljša udobnost vožnje, ampak izboljša tudi tisto, kar je na cesti najbolj pomembno – varnost.

NK