Avstrijske železnice (ÖBB) ponosno predstavljajo svoj največji železniški projekt; izkopali so prvega od dveh železniških predorov pod Golico, dolgega kar 33 kilometrov.
Dvocevni predor skozi Golico je eden največjih in tudi najdražjih projektov v zgodovini infrastrukturnih investicij Avstrijskih železnic. Predor je dolg kar 33 kilometrov, kar pomeni, da gre za enega najdaljših železniških predorov v Evropi. Pri Avstrijskih železnicah so za tamkaj živeče Korošce organizirali tudi pohod po gradbišču, jim razkazali projekt in pojasnili, v kaj so investirali 5,5 milijard evrov davkoplačevalskega denarja.
Nova južna železniška proga v Avstriji (Südbahn) povezuje avstrijsko Koroško s Štajersko, Dunajem in naprej s Češko ter Madžarsko. Sodobna infrastruktura bo do leta 2026 na celotnem delu Südbahna omogočala za polovico krajše potovalne čase, vlaki bodo vozili tudi prek 200 kilometrov na uro.
Od koroške prestolnice Celovca pa do štajerske prestolnice Gradca bo tako 130 kilometrov mogoče prepotovati v 45. minutah, kar je za eno uro in 15 minut krajše kot danes. Povprečna hitrost vlaka, ki bo v 45 minutah prepotoval razdaljo med tema dvema mestoma, bo 173,3 kilometra na uro. Če pa to primerjamo s povezavo med Koroško in slovensko prestolnico Štajerske, Mariborom, pa je ugotovitev precej žalostna. Za približno 85 kilometrov od Prevalj pa do Maribora vlak Slovenskih železnic potrebuje kar dve uri. Povprečna hitrost teh vlakov je torej okoli 42 kilometrov na uro.
JP