Ignoranca do Koroške na Slovenskih železnicah

Na družbo Slovenske železnice in njihovo službo za stike z javnostmi smo pred kakim mesecem dni poslali dve vprašanji, da bi lahko bralce na Koroškem informirali, kaj nameravajo Slovenske železnice narediti na Koroškem v letošnjem letu, in kakšni so njihovi načrti v prihodnje.

Vprašanja …

Prvo vprašanje: Katere investicije načrtujete v prihodnjih letih na koroški železniški progi, to je na relaciji, ki zajema železniške postaje Prevalje, Ravne na Koroškem, Dobrije, Podklanc, Dravograd, Sveti Danijel, Trbonje, Trbonjsko jezero, Vuzenica, Sveti Vid, Vuhred, Vuhred elektrarna, Podvelka, Ožbalt?

In drugo vprašanje: Kako na tej progi potekajo načrti železniškega povezovanja s sosednjo Avstrijo? Pač glede na to, da Regionalna razvojna agencija Koroška in Avstrijske zvezne železnice vidijo potencial v obnovi proge do avstrijske meje.

… brez odgovora

Odgovora nismo prejeli, kljub temu da smo jih po prvi ignoranci še enkrat milo prosili, če bi si vzeli nekoliko časa in nam v nekaj vrsticah zaupali nekaj načrtov za Koroško. Seveda, če sploh nameravajo kaj investirati v ta del Slovenije, ali pa raje želijo železnico na Koroškem pustiti, da v prihodnjih letih tudi dokončno odmre. Tudi v primeru, da bi se odločili za njeno ukinitev, bi morali javnosti to sporočiti, saj so Slovenske železnice ne nazadnje državno podjetje.

E-Koroška seveda ni velik ali tako imenovani mainstream medij, nismo kot skupina Pro Plus ali Giacomelli media in drugi, ki jih Slovenske železnice lepo financirajo, smo pa medij, ki je vpisan v razvid medijev, enakovredno in enakopravno, tako kot še kakih 2100 drugih medijev. Slovenske železnice so državno podjetje z dobro plačanimi ljudmi, ki vsaj pri odgovorih na vprašanja medijev ne bi smeli delati razlik. Če so se že odločili, da bodo financirali samo svoje medije, pa vsaj minimalna vljudnost pri stikih z javnostmi pomeni tudi skromen odgovor.

Pomembno je, da so oni na toplem in dobro plačani

Na ta način kažejo odnos tudi do Koroške, ne le do portala, ki ga prebirate. Ni jim vredno posredovati odgovora v nekaj stavkih, kot se jim ne zdi vredno, da bi v to okolje namenili kakšen evro več za ureditev železniške infrastrukture. Ta je v razpadajočem stanju, vlaki zaradi dotrajanosti železnice potujejo s hitrostjo ostarelega polža, že nekaj časa pa je znano, da za to progo sestavljajo tak vozni red, da na koncu ne bo več treba nikogar prevažati.

Državni prevzem dolgov Slovenskih železnic, torej tistih dolgov, ki jih plačujemo slovenski davkoplačevalci, pa državna poroštva in jamstva za Slovenske železnice, denar za investicije iz državnega proračuna, in še bi lahko naštevali, očitno niso dovolj, da bi se vodstvo in njihove službe vedli odgovorno do ljudi in okolja. So kot država v državi. Seveda pa železničarji ocenjujejo, da so nadvse uspešni, in za lansko leto so si samo za delovno uspešnost pri plačah izplačali še dodatnih 5 milijonov evrov. Tudi plače vodstva krovnega podjetja in odvisnih družb ter nagrade nadzornikov še zdaleč niso nizke. Da posebej ne omenjamo tudi tega, da se ob tem železniškem koritu debelijo razne svetovalne, odvetniške in medijske združbe. Kliknite na spodnjo povezavo in izvedeli boste marsikaj zanimivega.

http://www.slo-zeleznice.si/images/skupina/Informacije_javnega_znacaja/OIJZ31.pdf

Jon Petek