Dravska kolesarska pot z vedno več povezavami

Razdrobljena in neurejena Dravska kolesarska pot počasi dobiva vedno več urejenih odsekov. Direkcija RS za infrastrukturo vsako leto nameni kakšen milijon za posodobitve, trenutno se v Zgornji Dravski dolini premika na območju Mute in Radelj ob Dravi.

Samo Dravska kolesarska pot prinese Avstrijcem približno 150 tisoč turističnih nočitev letno, enodnevnih obiskovalcev je mnogo več. Dravska kolesarska pot po Avstriji namreč velja za eno najlepših v Evropi, obsega pa več kot 200 kilometrov urejenih poti za kolesarje.

Podobna zgodba bi se lahko pisala tudi na slovenski strani Koroške – in morda se v bližnji prihodnosti tudi bo. Kolesarska pot se iz Avstrije nadaljuje od Dravograda pa vse do Ormoža oziroma obmejnega kraja Središče ob Dravi na hrvaški meji. Zaenkrat morajo kolesarji večino svoje poti ob Dravi prekolesariti po glavni regionalni cesti, a 150-kilometrska trasa je že umeščena v prostor in vsako leto smo priča kakšni posodobitvi.

V letošnjem letu je bilo postavljenih denimo 600 novih tabel, ki vodijo kolesarje po poti, med Mariborom in Ptujem so otvorili nov 30 kilometrski odsek. Tudi na Koroškem se je v zadnjih letih uredilo nekaj novih odsekov, a ti so med sabo še vedno nepovezani. Kot poroča STA, je Direkcija za ceste v letošnjem letu za Dravsko kolesarsko pot namenila 1,2 milijona evrov, v prihodnjem letu pa bo strošek oziroma investicija še večja. Trenutno gradbena dela potekajo na območju Mute, kjer bo nastal 1,2 kilometra dolg odsek, zaključen pa naj bi bil še v letošnjem letu. V Radljah ob Dravi pa je v teku razpis za gradnjo odseka med Vodnim parkom Reš in Zgornjo Vižingo, dela pa naj bi se začela prihodnje leto, še poroča STA. So pa občine v Zgornji Dravski dolini že prepoznale, da lahko Dravska kolesarska pot postane odskočna deska za razvoj turizma v dolini, saj občine pridno načrtujejo in gradijo navezave na glavno pot, ki jo gradi država.

Zaradi nepovezanosti odsekov Dravske kolesarske poti na slovenski strani Koroške še ni mogoče tržiti, glede na državne investicijske načrte pa bi se to lahko začelo čez nekaj let. Vzpostavitev urejene Dravske kolesarske poti je v interesu tudi Avstrijcem, ki bi lahko svojim turistom omogočili nadaljevanje kolesarjenja še v Slovenijo.

NK